Last Days

Forum PBF-RP oparte na popularnym motywie postapokalipsy
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Regulamin forum (v 1.0)

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 34
Join date : 21/03/2017

PisanieTemat: Regulamin forum (v 1.0)   Wto Mar 21, 2017 10:33 pm

1. Postanowienia ogólne

a) Forum bazuje na popularnych tekstach kultury realizujących motyw "post-apokalipsy" w dowolnym zakresie.
b) Administracja forum nie rości sobie praw do żadnej z postaci, motywu, ani zarysu fabuły wzorowanego na każdym z w/w tekstów kultury będących własnością osób trzecich lub podmiotów pokrewnych.
c) Forum jest organizacją non-profit i Administracja nie otrzymuje żadnych zysków z tytułu jego prowadzenia.
d) Forum jest grą typu PBF (play-by-forum).  By na nim grać, należy zarejestrować się oraz w przeciągu dwóch tygodni założyć Kartę Postaci. Konta nie posiadające Karty Postaci będą usuwane po okresie miesiąca.
e) Zabronione jest w tematach fabularnych jak i na Chatboksie promowanie innych stron o podobnej tematyce. W przypadku chęci wymiany z forum należy napisać w temacie do tego przeznaczonym.
f) Nick, czyli nazwa konta, powinien być imieniem, imieniem i nazwiskiem, lub pseudonimem postaci, którą konto reprezentuje. Tworząc konto, pamiętaj by nie używać znaków specjalnych.
g) Bez w pełni zaakceptowanej karty postaci (o czym Administracja lub jej przedstawiciele poinformują w temacie zawierającym kartę postaci) nie można rozpocząć gry w fabularnej części forum.
h) Administracja dopuszcza tzw. multiaccounting, czyli posiadanie przez jedną osobę więcej niż jednego konta (a co za tym idzie - granie więcej niż jedną postacią), jednak przed założeniem multikonta należy zawiadomić Administrację [You must be registered and logged in to see this link.].
i) Na forum używamy języka polskiego. Wszyscy gracze proszeni są o przestrzeganie jego zasad (gramatyki i ortografii, oraz interpunkcji). Dopuszczalne jest używanie wtrąceń z innych języków (makaronizmów), oraz inne zastosowania języków obcych, jednak również z zachowaniem ich zasad.
j) Promowanie ideologii godzących w wolność i godność ludzką, rasizmu, pornografii oraz zachowania ogólnie wulgarne karane będą banicją z forum bez możliwości powrotu.
k) W tematach fabularnych dopuszczalne jest użycie pewnej ilości przekleństw, jednak gracze proszeni są o wstawienie ich w formie ocenzurowanej (np. poprzez "wygwiazdkowanie").
l) W tematach fabularnych dozwolone są również sceny współżycia płciowego pomiędzy postaciami, jednak z uwagi na fakt, że forum otwarte jest również dla graczy niepełnoletnich, przed opisem takiej sceny należy wyraźnie zaznaczyć, że będzie miała ona miejsce, oraz po jej zakończeniu powiadomić o tym czytających w tym samym stylu.
m) Stosowanie kolorów – w tematach fabularnych, offtopowych czy na Chatboksie jest dozwolone z wyłączeniem: kolorów niewidocznych lub słabo widocznych; kolorów rażących innych użytkowników w oczy. Szanujmy się nawzajem. Jeżeli prośby o zmianę używanego koloru nie dojdą do skutku, użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.
n) Szanujmy swój czas. Gracze, którzy z jakichś przyczyn są zmuszeni do przerwania gry (na przykład na okres wyjazdu, lub z przyczyn od nich niezależnych) są proszeni o opuszczenie tematu, w którym znajduje się ich postać, oraz powiadomienia o swoim urlopie współgraczy za pośrednictwem specjalnego tematu.
o) Długie nieobecności bez informacji w odpowiednim temacie mogą wiązać się z przeniesieniem postaci do grupy Nieaktywnych lub całkowitym usunięciem konta gracza.
p) Słowo Administracji jest na forum ostateczne.
r) Administracja ma obowiązek informować graczy o swoich wszelkich postanowieniach.
s) Do kompetencji Administracji należy wybór moderatorów i head-Mistrza Gry (nazywanego dalej hMG) będącego przewodniczącym Sztabu Mistrzów Gry (dalej nazywany SMG)
t) Zmiana Administratora może być dokonana na wniosek co najmniej dwóch innych osób z obsługi (moderatorów i hMG) z przedstawieniem odpowiednich argumentów i kontrkandydata dla stanowiska.


2. Fabuła

a) Gracze opisują działania swoich postaci w trzeciej osobie liczby pojedynczej.
b) Minimalna długość posta fabularnego, to 5 linijek tekstu w edytorze, chociaż zachęca się graczy do rozbudowanych wpisów - to umila grę.
c) Jeśli gracz posiada multikonta, ich spotkania są dopuszczalne, jednak pod warunkiem, że gracz nie "przebywa" w temacie sam ze sobą. Niedopuszczalny jest natomiast udział więcej niż jednej postaci danego gracza w wydarzeniach fabularnych.
d) Nad fabułą gry czuwa SMG. Każdy z jego członków jest uprawniony do ingerowania w fabułę poprzez prowadzenie wydarzeń fabularnych.
e) Wydarzeniem fabularnym określa się "zwiady" (do 2 graczy + MG, umawiane bezpośrednio z wybranym Mistrzem Gry), "misje" (do 6 graczy + do 2 MG, gracze zgłaszają się do gry na podstawie ogłoszenia Mistrza) i "wyprawy" (wydarzenia ogólnoforumowe, zapisy są prowadzone z pewnym wyprzedzeniem).
f) Postać może fabularnie umrzeć - tak bywa w życiu i dzieje się to bez konsultacji z graczem, jeśli jego działania prowadzą do śmierci postaci. Aczkolwiek, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, gracz zostanie poinformowany, że jego następna akcja prawdopodobnie zakończy się zgonem postaci.
g) SMG rozstrzyga również wszelkie fabularne potyczki PvP i PvE.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://last-days.forumpl.net
 
Regulamin forum (v 1.0)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin forum
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry
» Łowcy Wampirów
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Last Days :: Sprawy organizacyjne :: Regulaminy-
Skocz do: